Home / Klienci biznesowi

Oferta dla klientów biznesowych

Kompleksowe wsparcie IT dla firmy
Stały serwis informatyczny obejmujący wszystkie elementy infrastruktury IT

Oszczędzaj czas i pieniądze

Nie musisz tworzyć i utrzymywać działu IT w swojej firmie. Wystarczy, że zadzwonisz do nas!
Oferowany przez nas Outsourcing IT to kompleksowe wsparcie informatyczne, ciągła opieka i bezpieczeństwo, a przede wszystkim – spore oszczędności.

Oferujemy realizowanie indywidualnych projektów IT,
projektowanych ściśle pod potrzeby klienta.

Zachęcamy do poznania naszych najważniejszych atutów




Dlaczego powinieneś skorzystać z wiedzy naszych specjalistów?

Dzięki outsourcingowi IT zmniejszysz koszty prowadzenia firmy
Możesz wybrać kompleksowy serwis lub częściowe wsparcie
Masz błyskawiczny dostęp do naszych usług
Zawsze jesteś pod opieką indywidualnego serwisanta
Nie zgubisz się w czytelnym systemie rozliczaniowym bez ukrytych opłat
Usterki nie zaburzą Twojej pracy – przyjedziemy błyskawicznie!

Sprostamy wszystkim wymaganiom!

Oferujemy Państwu szeroki zakres usług, wśród których kluczowe są:


Pełna obsługa infrastruktury w państwa firmie,
Wdrażanie nowych rozwiązań IT,
Zarządzanie serwerami Windows, Linux,
Systemy Active Directory,
Zestawienie połączeń VPN,
Wdrażanie lub koordynowanie rozwiązań WAN, LAN,
Wdrażanie i nadzorowanie systemów Backup i zasilania awaryjnego,

W ramach kompleksowego wsparcia IT, czyli outsourcingu IT świadczymy nastepujące usługi:


usługi mające na celu stałe serwisowanie sprzętu i oprogramowania, konfigurowanie i naprawę stacji roboczych,
administrowanie siecią komputerową i serwerami Windows, Linux, Unix,
wirtualizacja środowiska serwerowego,
instalacja i konfiguracja urządzeń sieciowych (routery ,firewall-e, switche)
administrowanie i prowadzenie bieżącej dokumentacji sieci LAN/WAN,
administrowanie stronami internetowymi klienta.

Nasze usługi wyróżnia ich pełen zakres, obejmujący zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego:


dbamy o bieżącą archiwizację danych,
dbamy o ochronę antywirusową,
eliminujemy potencjalne zagrożenia,
organizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne sprzętu w serwisach,
konserwujemy sprzęt komputerowy (czyszczeniu sprzętu na zewnątrz i od wewnątrz).
administrowanie stronami internetowymi klienta.

W przypadku zaistnienia problemu ze sprzętem, siecią, dostepem do internetu itp. udostępniamy helpdesk (rejestr zgoszeń online) czynny 24 godziny na dobę i wsparcie indywidualnego opiekuna klienta.

Oferujemy również realizowanie indywidualnych projektów IT,
projektowanych ściśle pod potrzeby klienta.

Zachęcamy do poznania naszych najważniejszych atutów

Czas reakcji serwisu

Standard: do 6 godzin

Oznacza to przystąpienie do rozwiązywania zgłoszonego problemu jeszcze tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań, by czas reakcji był jak najkrótszy.

Regularna opieka

Realizowana poprzez testy i okresowe kontrole

Zapobiega ona występowaniu problemów ze sprzętem i podwyższa jego wydajność.

Kontrola sieci

Fizyczna i zdalna

Kompleksowy nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną, obejmujący zarówno komputery, serwery, routery itd., jak i okablowanie, przełączniki oraz kopie zapasowe i dostęp do internetu itp. Takie podejście pozwala uniknąć konfliktów spowodowanych przez rozproszenie odpowiedzialności za sprzęt.