Serwis

Szybkość działania

W naszym serwisie naprawimy twój sprzęt nawet w ciągu jednego dnia roboczego.

Nowoczesne podejście

Dzięki naszemu systemowi serwisowemu jesteście w stanie Państwo śledzić na bieżąco status naprawy.

Przystępna cena

W serwisie INTRAKOMP nie ściągniemy z ciebie milionów. Ceny są przestępne dla wszystkich.

Niezawodność z zasady

Nie uważamy półśrodków za rozwiązanie problemu. Naprawy wykonujemy kompleksowo z zachowaniem najwyższej jakości.

Gwarancja jakości

Na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie otrzymają państwo pisemną gwarancję.

Indywidualne podejście

Dla klientów którym zależy na szybkim serwisie, oferujemy możliwość dokupienia pakietu priorytetowej obsługi.

Jak wygląda procedura naprawy i zgłoszenia do serwisu ?

Procedura jest bardzo prosta i jasna. Klient na każdym kroku może monitorować stan naprawy swojego urządzenia. O wszystkich ważnych sprawach klient informowany jest telefonicznie.

Krok pierwszy - Kontakt z serwisem

Mogą Państwo skontaktować się z nami drogą telefoniczną pod numerem 502-876-139 bądź poprzez email: serwis@intrakomp.pl. W trakcie rozmowy prosimy poprosimy o opisanie usterki sprzętu.

Krok drugi - Utworzenie zgłoszenia

W trakcie tworzenia zgłoszenia prosimy o jak najdokładniejsze opisanie usterki sprzętu wraz z opisem okoliczności w jakich usterka powstała. Będzie to dla nas cenna wskazówka w trakcie diagnostyki.

Krok trzeci - Dostarczenie sprzętu do serwisu

Dostarczyć sprzęt do serwisu można na 3 sposoby:
– Wysyłka sprzętu kurierem – opcja do zaznaczenia przy tworzeniu zgłoszenia
– Zamówienie odbioru przez serwis – opcja dostępna tylko na terenie powiatu garwolińskiego. Do zaznaczenia przy tworzeniu zgłoszenia
– Osobiste dostarczenie do serwisu po wcześniejszym kontakcie z serwisem

Krok czwarty - Diagnoza i kontakt z klientem

Po dotarciu sprzętu do serwisu następuje diagnoza urządzenia. Po ustaleniu usterki i koszcie naprawy kontaktujemy się z państwem. Na tym etapie decydują państwo czy sprzęt naprawiamy czy wraca on do Państwa w takim stanie w jakim został do nas  dostarczony.

Krok piąty - Naprawa i oddanie sprzętu klientowi

Po konsultacji kosztów z klientem sprzęt który został do nas dostarczony osobiście przez klienta bądź odebrany bezpośrednio przez serwis zostaje naprawiony. Płatność za serwis dokonywana jest przy odbiorze sprzętu.

Trochę inaczej wygląda sprawa przy urządzeniach przysłanych firmą kurierską. W takim wypadku po konsultacji z klientem wysyłamy dane do dokonania płatności bądź ustalamy płatność przy odbiorze. Po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do naprawy. Naprawiony sprzęt zostaje odesłany na adres podany w zgłoszeniu.