W naszym serwisie naprawimy twój sprzęt nawet w ciągu jednego dnia roboczego.
Dzięki naszemu systemowi serwisowemu jesteście w stanie Państwo śledzić na bieżąco status naprawy.
W serwisie INTRAKOMP nie ściągniemy z ciebie milionów. Ceny są przestępne dla wszystkich.
Nie uważamy półśrodków za rozwiązanie problemu. Naprawy wykonujemy kompleksowo z zachowaniem najwyższej jakości.
Na wszystkie naprawy wykonane w naszym serwisie otrzymają państwo pisemną gwarancję.
Dla klientów którym zależy na szybkim serwisie, oferujemy możliwość dokupienia pakietu priorytetowej obsługi.
Dostarczyć sprzęt do serwisu można na 3 sposoby:
– Wysyłka sprzętu kurierem – opcja do zaznaczenia przy tworzeniu zgłoszenia
– Zamówienie odbioru przez serwis – opcja dostępna tylko na terenie powiatu garwolińskiego. Do zaznaczenia przy tworzeniu zgłoszenia
– Osobiste dostarczenie do serwisu po wcześniejszym kontakcie z serwisem
Po dotarciu sprzętu do serwisu następuje diagnoza urządzenia. Po ustaleniu usterki i koszcie naprawy kontaktujemy się z państwem. Na tym etapie decydują państwo czy sprzęt naprawiamy czy wraca on do Państwa w takim stanie w jakim został do nas dostarczony.
Po konsultacji kosztów z klientem sprzęt który został do nas dostarczony osobiście przez klienta bądź odebrany bezpośrednio przez serwis zostaje naprawiony. Płatność za serwis dokonywana jest przy odbiorze sprzętu.
Trochę inaczej wygląda sprawa przy urządzeniach przysłanych firmą kurierską. W takim wypadku po konsultacji z klientem wysyłamy dane do dokonania płatności bądź ustalamy płatność przy odbiorze. Po zaksięgowaniu wpłaty przystępujemy do naprawy. Naprawiony sprzęt zostaje odesłany na adres podany w zgłoszeniu.